из записей архивиста*

нашла,так сказать, в своем старом "архиве" свои записи(заметки):
(эта заметка читается на украинском языке)
Вогники...Яскраві улюблены вогники...Вони виблискують на воді жовтим світлом,яке надає собі спокій та любов до літа. Бінати по берегу моря та хлюпати ногами воду,яка солона на присмак - це...ж улюблене діло!:) Якщо була б така професія..це було б чудово..хоча ні,це тупо:))) Радість життю.радість літу,але когось не вистачає. Його мабуть. Але коли ж Він прийде? Може прийде,може ні...Хотілось би з ним чаю попити у мене перед будинком. посідити на зеленій траві,де нема ніяких "неприємних" комах:) Якщо Ти це читаєш,то знай,що я тебе чекаю завжди,ким т там не був! Завжди..! ***
21 січня 2009 рік*

***
А в моих вьющихся волосах запуталась весна*

***
если кто-то сьел твое печенье,значит ты не одинок.. *

***
Дождь без тучи не приходит,
а лето всё уходит.
Помахало мне рукой,
Тепло забрало за собой.
Снова шарфы и шапки,
Зимние меховые тапки.
Зима спросит как ты...летовал...

Пройдут страшные грозы,
И я забыла эти слезы *зачем они мне?*
Я выпью кофе и лягу спать.
Хочу во снах лето узнать.
Сидеть вязать для Него шарф,
Ну снова играть,писать,читать...
Пианино уже устало...звучать....
* 22.09.09

(тоже на украинском)
очі злипаються.
хочеться спати.
мої думки губляться
у тумані слів.
вогні жовті миготять,
машини вже сплять
серед темних гаражів.
Медовий чай,
не кажи "Прощай!"
знову.
Хочеться спати,
давай завтра
підемо с тобою..
на violet hill...***
17 січня 2009 рік

Comments

Popular Posts